Books Nečista krv Download Online Free

Present Out Of Books Nečista krv

Title:Nečista krv
Author:Borisav Stanković
Book Format:Paperback
Book Edition:Deluxe Edition
Pages:Pages: 252 pages
Published:2004 by Alexandria (first published 1910)
Categories:Classics. Academic. School. European Literature. Serbian Literature. Read For School
Books Nečista krv  Download Online Free
Nečista krv Paperback | Pages: 252 pages
Rating: 3.84 | 3519 Users | 45 Reviews

Ilustration Conducive To Books Nečista krv

Bora Stankovic, pisac koji je mnogo osporavan od strane svojih savremenika! Postavljali su pitanja da li je uopste pismen, jer je njegova recenica kompoziciono bila iskidana do krajnjih granica. Nesumnjivo; prvi pisac koji je uneo elemente psiholoske analize u svoja dela. Balkansko u zivotu svog rodnog Vranja sa duboko utisnutim pecatima orijentalnog senzualizma, i upravo tu vidnijim negoli drugde, Borisav Stankovic je vise docaravao nego sto ga je mogao osmotriti i upoznati.

Knjiga je u celosti dostupna u docx formatu na sledecoj adresi:
http://www.antologijasrpskeknjizevnos...

Point Books As Nečista krv

ISBN: 8684941284 (ISBN13: 9788684941284)
Edition Language: Serbian


Rating Out Of Books Nečista krv
Ratings: 3.84 From 3519 Users | 45 Reviews

Rate Out Of Books Nečista krv
Hadzi Mita, otac SofkinMarko, otac TomcinOtac udao Sofku za Tomcu*tada dvanestogodosnjaka*, a zapravo je bila namjenjena njegovom ocu.Markova zena je prvo bila sa njegovim ocem i tako kroz istoriju porodice.. Necista krv

https://ro.scribd.com/document/424890...

Absolutely amazing!

The story is fast moving and keeps your interest, but I'm harder pressed to find some redeeming value in it, especially the ending. The story takes place in 19th Century Serbia after the Turks had been driven out. It is about village life with the heroine being a particularly beautiful and voluptuous young woman. But peasant life, for these Orthodox, was filled with sexual and physical abuse and drunkenness. Just about anything was up for sale or barter. Not a pretty picture and there is no

Uff, gdje početi?Imala sam ovu knjigu kod kuće od kad znam za sebe, ali nikada mi nije palo na pamet da je pročitam. Mama ju je već pročitala i pogledala film, tako da sam odavno znala šta se dešava u ovom romanu. Poslije je i brat pročitao u srednjoj, kao lektiru, pa mi je i on još detaljnije prepričao. Kasnije, kada je trebalo i ja da je pročitam za školu, jednostavno nisam. Tada sam mrzila čitanje i većinu lektira uopšte nisam pročitala nego sam samo čitala siže romana na Internetu. Kada je

Unfortunatelly, not many people in this world read Serbian literature. And if they do, it's usually only Ivo Andric they read, because he's our only Nobel-winning author. Don't get me wrong, I looove me some Andric, but Bora Stankovic is easily my favourite Serbian writer. His stories (especially this one, about Sophka, the main character) are just so strong, realistic and damn, damn tragic. 'Necista krv' - I'll translate it as 'Unpure blood', but it also translates as 'Sophka' (after the main

Nisam ni sanjala da ću na ovaj način doživeti ovu knjigu da će me toliko oduševiti da i posle nekoliko dana ne uspevam da pronađem reči koje će donekle uspeti da opišu taj doživljaj.Malo sam ljuta na sebe jer sam potcenjivala Boru Stankovića iako sam pre ovoga pročitala Koštanu, koja je takođe fantastična jer, kada sam počela da čitam, pomislila sam da će, što se tiče stila i tematike, ovo ličiti na Sremca (minus humor). O, kako sam se prevarila. Nisam mogla ni da zamislim koliki je Bora

Post a Comment

0 Comments